Instytut Badawczy Leśnictwa
Projekt IBL ma na celu edukowanie dotyczące przyczyn i skutków klęsk żywiołowych oraz działań podejmowanych przez leśników w celu zachowania trwałości i ciągłości lasów w Polsce.
Głównym celem projektu jest podnoszenie poziomu świadomości ekologicznej i kształtowanie postaw ekologicznych społeczeństwa poprzez promowanie zasad zrównoważonego rozwoju.
Kategoria: lasy państwowe
Domena: www.zywiolywlasach.pl
Data wdrożenia: wrzesień 2019
Zamawiający
Instytut Badawczy Leśnictwa
IBL wykonuje wszechstronne badania na rzecz lasów i całego leśnictwa oraz terenów zalesionych i zadrzewień. Misja określona jest przez Statut Instytutu Badawczego Leśnictwa i zatwierdzona przez Ministra Środowiska. Badania, prace studialne i ekspertyzy Instytutu wspomagają nauki leśne, gospodarkę leśną i instytucje rządowe. IBL jest partnerem przy realizacji projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej. Przedmiotem działania Instytutu jest prowadzenie badań i prac badawczo-rozwojowych w zakresie nauk leśnych.
Zakres prac
Zaprojektowanie oraz wdrożenie strony internetowej projektu Instytutu Badawczego Leśnictwa w ramach programu NFOŚiGW „Edukacja Ekologiczna”.
- Przeprowadzenie analizy projektu,
- Opracowanie Architektury Informacji (AI),
- Zaprojektowanie widoków graficznych,
- Wdrożenie systemu CMS WordPress,
- Uruchomienie forum,
- Umieszczenie treści w serwisie,
- Przeprowadzenie szkoleń zdalnych,
- Dostarczenie dokumentacji powdrożeniowej,
- Wdrożenie strony na serwer.
O projekcie
Projekt IBL realizowany jest w ramach programu priorytetowego NFOŚiGW „Edukacja ekologiczna”. Realizacja przedsięwzięć prowadzona jest przy ścisłej współpracy z placówkami resortów edukacji i środowiska, jak również administracji samorządowej. Projekt realizowany jest przez grupę specjalistów – naukowców i edukatorów z Instytutu Badawczego Leśnictwa. Głównym celem projektu, zgodnie z celem całego Programu, jest podnoszenie poziomu świadomości ekologicznej i kształtowanie postaw ekologicznych społeczeństwa poprzez promowanie zasad zrównoważonego rozwoju.