Pozycjonowanie SEO
Wspieramy firmy nie tylko w wysokiej widoczności stron WWW w Google ale również w zapewnieniu odpowiedniej optymalizacji kodu. Zachęcamy do korzystania z naszego doświadczenia !
Obecnie decydujące znaczenie w procesie odbioru strony przez użytkownika ma nie tylko dostępność strony WWW zgodnie z zasadami WCAG ale również prawidłowe dostosowanie jej do obecnych standardów SEO.
Stosujemy jedynie natywne metody SEO, dbamy o prawidłowy kod kluczowych elementów, optymalizujemy adresy SEF strony a także dostosowujemy i przygotowujemy treści przez nasz dział Copywritingu.
Dbamy o bezpieczeństwo włączając tryb HTTPS oraz ustalamy domyślną metodę przekierowania adresów URL z przedrostkiem www bądź bez www.
Search Engine Optimization (SEO)
Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych czyli właśnie SEO to już obowiązek w Internecie. Obecnie stworzenie samej strony to za mało - musi ona spełniać szereg wymogów - od dostosowania do urządzeń mobilnych (RWD), przez zapewnienie dostępności cyfrowej (WCAG) oraz osiągnięcia odpowiedniego indeksu szybkości (Google Page Speed) aż po zabewnienie bezpieczeństwa czy dostosowania do większości przeglądarek. Tak w skrócie można opisać zabiegi SEO.
Search Engine Friendly (SEF)
Adresy URL strony powinny być czytelne i zawierać frazy kluczowe zamiast np. identyfikatorów, parametrów czy niezrozumiałych nazw. Dodatkowo im krótszy adres tym lepiej - przyjmuje się iż prawidłowy adres URL nie powinien być dłuższy niż ok 70 znaków chociaż maksymalna długość adresu to aż 2048 znaków. Stosowanie spacji to zły pomysł.
Hyper Text Markup Language (HTTPS)
Bardzo istotne jest stosowanie trybu bezpiecznego HTTPS czyli wykorzystanie certyfikatu SSL. Bez tego trybu nie ma co liczyć na dobre wyniki gdyż w pierwszej kolejności brane pod uwagę są bezpieczne strony.
Responsive Web Design (RWD)
Kolejnym ważnym elementem jest dostosowanie pozycjonowanej strony do wszystkich szerokości czyli obsługa tak zwanych breakpointów. Pomaga w tym prawidłowe kodowanie z użyciem bibliotek np. Bootstrap co nie jest konieczne jednak ułatwia cały proces. Strony bez podłączonych bibliotek należy dostosować ręcznie stosując plik CSS.
Google Analitycs (GA)
Dobrym rozwiązaniem mierzącym ilość odwiedzin na naszą stronę jest Google Analitycs. Platforma ta zawiera zaawansowane raporty i statystyki. Pamiętajmy jednak, że zgodnie z zasadami WCAG użytkownik powinien wyrazić zgodę na zbieranie statystyk. Dopiero wtedy kod śledzący może być aktywny na stronie.
Płatność tylko za wyniki
Nie ma wyników ? Nie ma żadnych opłat !
Bezpłatna optymalizacja strony
Ręczna optymalizacja kodu HTML strony.
Bezpłatne opisy pozycjonujące
Opisy wykonuje nasz copywriter.
Wsparcie programisty
Umożliwiamy bezpośredni kontakt z programistą.
Szczegółowe raporty pozycjonujące
W każdym miesiącu przesyłamy raport.
Powiązane artykuły
- 21.08.2024 Systemy mobilne + RWD
- 21.08.2024 Wdrożenia WCAG
- Szczegóły