Obejmuje kompleksowe dostosowanie wyglądu okna dialogowego do stylu i identyfikacji wizualnej strony.
Intuicyjny system zarządzania wiedzą pozwala na tworzenie i organizację wielu baz tematycznych za pomocą dołączonego edytora.
Możliwość komunikowania się przy użyciu głosu, aktywowana intuicyjnie przez ikonkę mikrofonu.
Zaawansowany dostęp do historii rozmów, z możliwością ich filtrowania i przeszukiwania umożliwia identyfikowanie luk w bazie wiedzy oraz obszarów wymagających rozbudowy.
Chatbot może zostać skonfigurowany do automatycznego pobierania danych z różnorodnych źródeł - baz danych, systemów CRM, stron www czy dokumentacji technicznej.
Chatbot wykorzystuje zaawansowany Duży Model Językowy (Large Language Model - LLM), dzięki któremu nie tylko jest w stanie automatycznie aktualizować swoją bazę wiedzy, ale równ...
W trakcie pisania zapytania pojawiają się inteligentne podpowiedzi kontekstowe, które można wybrać jednym kliknięciem.